Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Dekktrykksensor

Startet av coolhand, søndag 01. februar 2015, klokken 11:30

« forrige - neste »

Trond.m

God ide. Det må kunne gå.  Tilleggsutstyr til elbil skal være fritatt mva når de selges sammen med bilen (samme kontrakt)

Arnti

Ja fikk også med ekstra ladekabel momsfritt som kan ligge på hytten (5000,- kr den også). Den orginale blir liggende hjemme i garasjen, har ikke behov for å lade rundt om kring. Så da er det lett å glemme kabelen når en reiser på hytta og kansje måtte bruke den ;D
Renault ZOE Intens Grå (KNR) 2015

coolhand

Har bestemt meg for å kjøpe helt vanlige vinterdekk på felg fra dekkonline.com. Uten sensor. EU-kontrollen er på vår/sommer uansett. Lyset kan jeg leve med. Å betale nesten tre høvdinger for sensorene gidder jeg rett og slett ikke.
Peugeot Ion 2011

ZZooee

Sitat fra: coolhand på onsdag 04. februar 2015, klokken 00:29
OK,

Takker for alle gode innspill. Skal vurdere litt.

Prisen på 6500 hos dekkonline var med Michelin sine anerkjente vintedekk, t.o.

Jeg synes det er røveri å ta over 600 kroner pr sensor. Og jeg synes det er røveri å ta 11k for vinterdekk på felg. Men jeg får se hva jeg gjør.

u kan kjøpe dekk uten felger.
Så bar ebytter du dekene på felgene, det koster noen hunreplapper men om du kke vil bruke 11.000,- nå men ha sensorer er det kanskje en løsning?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA