Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

S85D kjøpere, status på bestilling + diverse info

Startet av Martinius, torsdag 15. januar 2015, klokken 15:56

« forrige - neste »

Uzie

Blei helt stille her. Sikkert flere som har fått levert bilene sine. Jeg har fortsatt juni, ingen dato eller bekreftelses Mail enda. Flere i samme situasjon ??
Ferdig produser og i transitt 17.04.15?? Er det noen med denne datoen eller et par dager over eller under som har fått leveringsdato ???

tkjoerlaug

Da er min endelig satt i produksjon. Levering i slutten av juli.

largrone

Jeg fikk endelig telefon nå!  :) Utlevering blir 18.06. Det er en stund til, men satser på at ventetiden går fort...
Tesla Model S85D, rød, pano
Bekreftet 7.12.2014
VIN 793xx tildelt 24.2.2015
I prod 10.4.2015
I transit 16.4.2015

OnlyOne

P85D
Bekreftet: 18.3.15
I produksjon: 19.4.15
Utlevert: 15.6.15
Model 3
Bestilt: 31.03.16

audioboy

Sitat fra: Uzie på tirsdag 26. mai 2015, klokken 19:25
Ferdig produser og i transitt 17.04.15?? Er det noen med denne datoen eller et par dager over eller under som har fått leveringsdato ???
Virker i hvert fall som jeg ikke har grunn til å klage... Ferdig prod. 16.4, utlevering Drammen 5.6.
TMS85D  2015/TM3 2019/Audi e55 2020/TM3P 2020/Audi e50 2020/TMY 2021/Audi e55 S-line 2022/TMY 2022

kjolnerdomen

Sitat fra: elbilen på torsdag 21. mai 2015, klokken 15:22
Her også, fikk invoice i går og bilen ble registrert i dag.

Hvor lenge før overlevering ble bilen registrert? Jeg skal hente min på fredag, men fortsatt ikke fått reg.nr. Dere finner reg.nr. ved å sette inn hele chassisnummeret her? http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=

Lurer også på når folk har mottatt faktura på ekstrautstyr som for eksempel takstativ?

Siste ting jeg lurer på; mener å ha lest at noen tidligere har skrevet at de har fått spørsmål om de vil ha serviceplaner - men dette kommer kanskje an på DS?

Øggen

Henter på fredag. Bilen er nå i bakerovnen hos ren bil og "forsegles"
Ble ikke regget idag da forsikringsselskapet ikke hadde fått ut fingeren og aktivert den selv om det var avtalt idag.
Fikk inntrykk av at det kommer MANGE S85D  nå

Trond.Strom

Ferdig prd 16/4 utleveres drammen forhåpentligvis 17/6 da jeg drar på ferie 18/6.
Snart er ventetiden over!



christianhau

Mange som får utleveringsdato nå! Har fortsatt kun fått bekreftelsesmail på juni, men ingen fast dato enda.. Håper på rundt 17-18.juni selv, men begynner å se mørkt ut. Når begynner egentlig sent juni? Har juni per nå.

FroggyKermit

Jeg fikk 19. juni i går. Tror jeg hadde ganske flaks med den. Ferdig prod 1. mai.
S85D juni 2015

christianhau


Uzie

Gratulerer til de som har fått dato. Regner vel med at det blir sein juni her. Skulle i utgangspunktet hatt bilen i Mai :(
Få fortsette å vente med "spenning" på tlf fra Tesla.

rmr

Uzie - Jeg hadde ca. samme dato Ferdig produsert og i transitt som deg. Jeg har fått leveringsdato 09.06 , så din er nok rett rundt hjørnet :) Jeg hadde ringt og mast!
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

P85D_BC_TORQ

Da ringte jeg også bort for å høre om de hadde en dato.
Det hadde de - 22.6 (fryktede mandagsleveringen..)

Ser folk som hadde bilen i transitt en uke etter meg har levering en uke før meg - merkelig opplegg...

Så lønner seg vel å ringe og mase om leveringsdato nokså kjapt for å kapre første ledige time.
P85D - Metallic Grå - Tech - Premium - Vinterpakke - Beige Next-Gen - Pano - 21" Turbin - Luftfjæring
Confirmed: 18.3.2015
In production: 17.4.2015
Transit: 22.4.2015
Delivered: 22.6.2015

christianhau

Ringte du personen du fikk mail av, DS? Eller generelt på utleveringsstedet? Vet de har mye å gjøre så vil ikke ringe unødvendig, men sitter de inne med dato så er det litt irriterende å ikke få den så fort som mulig.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA