Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kondens i bil

Startet av havardr, torsdag 01. januar 2015, klokken 19:36

« forrige - neste »

Electric

Sitat fra: knutgrr på torsdag 15. januar 2015, klokken 20:45
Hvor er det man bør sjekke konkret (både i cupe og bagasjerom) ?

Har hørt at det er noe inn under skiltrammen bak. Jeg ville sjekket gummipakningene til ledningsgjennomføringen fra bilen til bakluka. Har hatt vann baki der jeg også uten at jeg helt forsto hvor det kom ifra. Det har vært diskutert i en tråd her på forumet tidligere....laaang tråd.

dørvakta


Sitat fra: havardr på onsdag 21. januar 2015, klokken 16:49
Liten "oppdatering" igjen her.

Var i dag hos Vestfold Auto.
De har tatt ned trekket i taket, og ingen lekkasjer er funnet. Det var ikke så mye kondens der nå lenger, men bilen har blitt tørket ut.
Saken ligger til oppfølgning hos Nissan enda, og de trodde den nå var sendt til Frankrike, så da får man vel bare vente og se.
Forsøkte å ringe kundeservice nå for å se om de hadde noe mer i saken og kanskje få purret litt fortgang på svaret, men da måtte jeg ha et referansenummer fra forhandler, så da får jeg prøve å skaffe det i morgen.
Noe nytt her enda?

Ebe

Slet med masse dugg i bilen jeg også. Etter jeg sluttet med forvarming på morgenen så har problemet forsvunnet helt.
2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

havardr

Her er det intet nytt.
Jeg har purret opp verkstedet et par ganger, og de har purret videre, 10.02 var siste gangen jeg hørte fra verkstedet om dette, og da hadde de besvart spørsmål fra fabrikken.

Har forsåvidt ikke hatt vann som drypper fra taket siden det skjedde, men det er jo alikevel noe rart når det først skjer tenker jeg da

dørvakta

Jeg har hat min inne (igjen) denne uken også. De demonterte taktrekk og sjekket for lekkasjer men fant ikke noe. De sjekket alle ventilasjonssteder og det så bra ut, så da er det bare å vente på svar fra nissan om hva dette kan være.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA