Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilder av soul

Startet av Ona IX, onsdag 05. november 2014, klokken 01:57

« forrige - neste »

Ona IX

http://www.dealers.kia.pl/zdjecia-model-nowy-soul-ev.php

Her er det store bilder man kan bruke som profilbilde her på forumet, facebook eller bakgrunnsbilde om noen ønsker det :)

NilsO


Ona IX

Buskerud bilsenter har lagt ut noen bilder på sin facebookside: https://www.facebook.com/BBKia

Må si jeg blir like overrasket over selgerne hver gang de åpner munnen "Da er de første Titanium Pearl metallic utgavene klare for levering til kunder"

pearl metallic? pearl er jo en helt annen type lakk! Kunne likesågodt skrevet metallic matt

Larry King

TM3 LR RWD levert 22.06.19.
Soul Ev Excl. levert 22.12.14

moby666

hmm er bildene innvendig av sort/rød? Har blitt lovet at den sorte ikke har den stygge lyseblå sømmen.

OlavEmil

Eg hadde eit aldri så lite håp om at svartfargen skulle vere noko matt etter å ha sett bileta på den polske sida i opningsinnlegget. Ser jo no at det dessverre ikkje er tilfellet (ikkje overraskande).

moby: Eg har sett folk her skrive at svart / raud skal ha eit noko endra interiør, så eg spurde seljaren min om det. Han gjorde det klart at det kun fantest ein variant på interiøret, og at dette var likt uansett kva farge vi valde.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

nagela

Ifølge kia sin media side i usa. kiamedia.com, så skal den svarte ikke ha blå piping/søm.

Her er utdrag:

The Soul EV features exclusive interior color options that perfectly complement the exterior.  Two interior seating materials will be offered:  Standard eco-friendly cloth or optional leather.  Both are two-tone gray with offsetting blue stitching on the cloth seats and blue or black (Shadow black model) piping on the leather seats.  Additional blue stitching (grey stitching on Shadow Black models) is found on the steering wheel and center console armrest.

(understreket/uthevet av meg)

Dette har også stått i noen Norske dokumenter.

Men før den første Svart/Røde har blitt levert, så er jo ikke noe sikkert.  8)
Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

OlavEmil

Det er vel noko slikt eg har sett òg, ja. Det høyrest jo veldig mykje finare ut enn det som står i dei bilane som er produsert til no! Men inntil vidare tør eg ikkje håpe på noko anna enn det seljaren gjorde heilt klart til oss, at svart / raud kjem med nøyaktig same interiør som dei andre.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

mune

Da var det kanskje smart å velge en utvendig farge, som sto til interiøret... :-)

OlavEmil

Sitat fra: mune på fredag 21. november 2014, klokken 22:43
Da var det kanskje smart å velge en utvendig farge, som sto til interiøret... :-)

Hæ? Er det noko? :D Anten er ein utanfor bilen og ser den utvendige fargen, elles sit ein inni bilen og ser interiøret. Eller?
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

moby666

Har alltid hatt mørke biler med lyst skinn, og det passer utmerket. Hadde vært mer skeptisk til interiøret hvis jeg hadde valgt helt hvit bil...

NilsO

Glad jeg ikke valgte sort/rød. Ser virkelig billig ut i mine øyne. Smak og behag :)

moby666

Enig at bildene ikke var helt oppløftende, men har fremdeles håp at den sorte/røde blir den kuleste. Slipper i hvert fall de lyseblå sømmene, som var en showstopper for meg.

Av de fargene jeg har sett til nå er grå den fineste og den blå/hvite den kuleste. Håper den sorte/røde overgår begge kategorier :)

Sitat fra: NilsO på tirsdag 25. november 2014, klokken 11:53
Glad jeg ikke valgte sort/rød. Ser virkelig billig ut i mine øyne. Smak og behag :)

steiney

Slik som i denne artikkelen burde den sorte og røde se ut innvendig!
Sort interiør med røde detaljer. Det hadde jo passet perfekt :D

http://www.topspeed.com/cars/kia/2014-kia-soul-red-zone-edition-ar161521.html

Strøm Tycoon

#14
Titanium Silver som sett med Canon EOS M/22mm STM og PS CC.






© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA