Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering av E-Golf uten varmepumpe

Startet av siforko, søndag 02. november 2014, klokken 14:49

« forrige - neste »

ruben


Sitat fra: Elbert på onsdag 17. desember 2014, klokken 20:13
Fikk bilen min i dag. :D Veldig fornøyd! Bestilte i begynnelsen av september.
Kva har du av utstyr på bilen? Lurer siden du bestilte en måne etter meg å har nå fått bilen.

Elbert

Sitat fra: ruben på onsdag 17. desember 2014, klokken 21:20

Sitat fra: Elbert på onsdag 17. desember 2014, klokken 20:13
Fikk bilen min i dag. :D Veldig fornøyd! Bestilte i begynnelsen av september.
Kva har du av utstyr på bilen? Lurer siden du bestilte en måne etter meg å har nå fått bilen.

Har alt bortsett fra fjernlysassistent, alarm, parkeringsassistent, laneassist, skiltgjenkjenning og selvfølgelig varmepumpe.

e golf

Hei jeg har bestilt min egolf i 22 julI fra møller bil i oslo med alt utstyr jeg skulle få bilen for 5 uker siden men har ikke fått den enda pga den står på sjekkpunkt 8 for for 7 uker siden så ringte selgern min og sa at bilen er på vei den uka jeg skulle få bilen så ringer jeg selgern for og hvite om bilen har kommet til norge. Det var da han fortallte mg om at bilen blir maks 6 uker forsinket. Idag har d gått 5 uker og jg ringte selgern min idag og han sa at bilen fortsatt var i tyskland . Jeg lurer på om det har skjedd med noen andre å eller bare med meg? Er kjempe iritert nå har dere noen forslag på hva jeg burde gjøre videre med saken?

eleif

Bestilt E-Golf 5 sept. bilen er nå i Norge. Levering i Romjula   ;D
e-golf (fra nyttår 2015)

john-r

fikk min e-golf i dag bestilt 28/7, må sei meg meeeget fornøyd 8)
e-golf
pure white, sort skinn, 18" salvador.
nesten alt av utstyr

rlnd

Fikk også min i dag! Sliter med registreringen av Carnet, godtar ikke antall KM når vi prøvde å legge til bilen i butikken og samme her hjemme. Noen tips?

Ellers er jeg kjempefornøyd med bilen, en helt annen verden enn det gamle dieseldyret 8)
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

schcar

Hentet ut vår nye eGolf hos Hamax Auto på Hønefoss igår. Fikk skikkelig gjennomgang og jeg er helt i den 7. himmel. Sett på adaptiv cruise kontroll og bilen kjører i praksis av seg selv - i edruelighetens tegn må det påpekes at man fortsatt må holde i rattet og svinge ved passende anledninger.
Nydelig finish og for en utstyrspakke.
Tesla Model X bestilt 28.09.2017
Audi E-tron bestilt 21.04.17 (avbestilt 1.10.2017)
e Golf levert 18.12.05
Audi Q5 hyttebil levert 28.04.2015 ( til salgs)

sjeverni

Sitat fra: schcar på fredag 19. desember 2014, klokken 08:58
Hentet ut vår nye eGolf hos Hamax Auto på Hønefoss igår. Fikk skikkelig gjennomgang og jeg er helt i den 7. himmel. Sett på adaptiv cruise kontroll og bilen kjører i praksis av seg selv - i edruelighetens tegn må det påpekes at man fortsatt må holde i rattet og svinge ved passende anledninger.
Nydelig finish og for en utstyrspakke.

Gratulerer :)
kjempe fin bil!!!
e-Golf bestilt 03.10.'14. Levering tid ca. Mars 2015
Night Blue m. Shetland beige interiør, VP+++

kristian86

Bestilte e-Golf i dag :D Fått beskjed om produksjon mellom uke 6-10 neste år, og levering 3 uker etter produksjon.

Droppet varmepumpe pga da må man vente til nærmere sommeren med levering. Spent på om det var et lurt valg eller ikke.

Selger opplyste at varmepumpen funker best mellom 0 og -10 grader, og at for at den skal hjelpe til må kjøretiden være over 30min.. Jeg pendler 10-15min til barnehage hver morgen, så pause der 5min så 10min videre til jobb, og samme motsatt vei.

Ellers mest småkjøring i byen, om sommeren blir det en del turer til Strømstad, men da er det jo varmt ute uansett..

Håper og tror varmepumpe ikke er så viktig for vår bruk.
-2017 Tesla Model X 75D (7-seter, AP2, Luft, Premium) - Levering tidlig desember
x2016 Tesla Model X 60D (7-seter, AP1, Luft, Vinter)
x2014 Tesla Model S 60 (Tech, Luft, Skinn, Pano, Vinter)
x2015 VW e-Golf (Skinn, Ryggekamera, Parksensor, Mørke ruter ++)

Lars C. Krogenæs

Selgeren har et eneste mål, selge deg en bil så fort som mulig. Hva som er fakta er irrelevant for han, og han er bedre tjente med å pushe en bil uten vp enn en bil med vp.

Lars
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

Råde

Sitat fra: Lars C. Krogenæs på fredag 19. desember 2014, klokken 14:38
Selgeren har et eneste mål, selge deg en bil så fort som mulig. Hva som er fakta er irrelevant for han, og han er bedre tjente med å pushe en bil uten vp enn en bil med vp.

Lars
Jepp. Velkjent homogenisert tåkeleggingstrategi fra møller. Men, som jeg har skrevet før så er eGolf uten VP en fin bil. Den er bare ikke komplett.
e-Golf | X75D

Kjell Kristian

Fikk tlf fra selger nå nettopp, bilen min som ble produsert i uke 46 (bestilt i aug), er estimert levert i uke 9!? mangler noe, og venter på sjekkpunkt 7 og 8. Litt småfrustrert. Selger og jeg ble eninge om en kompensasjon, så da er det vel bare å kjøpe eller leie seg noe fram til våren :-(

Flehan

Bestilte e-golf uten Vp i starten av november. Fikk bekreftet produksjon, og forventet levering i slutten av februar i dag . ☺️ mye raskere enn forespeilet. Fikk beskjed om andre kvartal da vi skrev kontrakt.
Perlemor hvit e-golf levert 05.02.2016
hvit 2016 octavia 1,8t 4wd

TorC

Sitat fra: kristian86 på fredag 19. desember 2014, klokken 14:28
Bestilte e-Golf i dag :D Fått beskjed om produksjon mellom uke 6-10 neste år, og levering 3 uker etter produksjon.

Droppet varmepumpe pga da må man vente til nærmere sommeren med levering. Spent på om det var et lurt valg eller ikke.

Selger opplyste at varmepumpen funker best mellom 0 og -10 grader, og at for at den skal hjelpe til må kjøretiden være over 30min.. Jeg pendler 10-15min til barnehage hver morgen, så pause der 5min så 10min videre til jobb, og samme motsatt vei.

Ellers mest småkjøring i byen, om sommeren blir det en del turer til Strømstad, men da er det jo varmt ute uansett..

Håper og tror varmepumpe ikke er så viktig for vår bruk.

Håper varmepumpeteknologien fra VW kommer til resten av markedet snart. Vanlige varmepumper virker som regel best ned til 0 grader. I minusgrader blir effekten dårligere og dårligere. Det at VW har klart mesterstykket å lage en helt ny type varmepumpe som faktisk virker best i minusgrader er jo helt fantastisk!

Eller så tror jeg kanskje selgeren lyver til deg... noe som ikke er et helt ukjent fenomen...

2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

Råde

Det er godt man ikke er sarkastiske her på forumet, TorC :D
e-Golf | X75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA