Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lurer på noe angående farger på Leaf

Startet av GeoTrail, fredag 31. oktober 2014, klokken 22:30

« forrige - neste »

GeoTrail

Har sett at det er 3 forskjellige modeller av Leaf med forskjellig utstyr. Ut i fra det jeg kan se er det også forskjellige farger på de. I forrige uke på Nissan.no var ikke fargen sølv metallic tilgjengelig på Visia. Det er den vist nå. Men på bildet har den også lakkerte speil. Noen som vet om alle fargene er tilgjengelige på alle modellene nå?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har vunnet en Leaf i en konkurranse hos Naf. Jeg ble først fortalt at bilen kommer i fargen hvit. Er ikke så stor fan av hvite biler. Da ble jeg spurt om det var noen andre farger jeg heller ville ha og da valgte jeg sølv metallic. Lurer da på om jeg får Visia modellen som er standard eller om jeg er heldig og får en mer utstyrt modell. :)

lifern

Hei.
Gratulerer med gevinst.

Jeg har Euroleaf i Visia modellen.
Med navi og ryggekamera.
Nye Visia har mer utstyr enn vanlige biler jeg har hatt så jeg er kjempe fornøyd.
SVART EUROLEAF 2013

Kjell Leaf

Sitat fra: GeoTrail på fredag 31. oktober 2014, klokken 22:30
Har sett at det er 3 forskjellige modeller av Leaf med forskjellig utstyr. Ut i fra det jeg kan se er det også forskjellige farger på de. I forrige uke på Nissan.no var ikke fargen sølv metallic tilgjengelig på Visia. Det er den vist nå. Men på bildet har den også lakkerte speil. Noen som vet om alle fargene er tilgjengelige på alle modellene nå?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har vunnet en Leaf i en konkurranse hos Naf. Jeg ble først fortalt at bilen kommer i fargen hvit. Er ikke så stor fan av hvite biler. Da ble jeg spurt om det var noen andre farger jeg heller ville ha og da valgte jeg sølv metallic. Lurer da på om jeg får Visia modellen som er standard eller om jeg er heldig og får en mer utstyrt modell. :)
For en fin premie Gratulerer. Selv har jeg hvit perlemor, den syns jeg er den fineste, men det er jo smaksak. Det er lite farger å velge blandt syns jeg. Da jeg kjøpte min (levert des. 2013) var det bare hvit, svart (som er fint men på bruksbil synest alle parkeringsbulker og div), en rødfarge som passer damer og en blåfarge som ikke er fin og en grå som ser ut som den kun har fått grunning.... For meg var valget enkelt.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

sølv-pilen

Gratulere med stor vinst fra Naf. Fra den informasjonen jeg nylig har fått om leaf, kommer Visia med sorte speil. Acenta modellen kommer med Sidespeil i karosserifargen. Fra katalog er det ingen ting som tiliser at ikke visia kommer i andre farger en hvit da alle bilene skal kunne leveres i de fargeutvalget som katalogen presenterer, derfor skal man kunne få Visia i sølv metalic også. Interiør kommer kun i sort farge på visia. Men jeg mener å ha forstått som at selv om de tilbyr Visia modellen, så selger de i praksis ikke Visia.. Så da får du vel en acenta model som premie vil jeg tro?
Kvit nordisk Nissan løvblad med 6,6 kW lader
Opel Ampera-e
2 stk. 15m skjøteledning

Jan-Børre Olsen

Det var litt av en premiet gitt! Gratulerer!!
Selv synes jeg ren hvit som jeg selv har og (titan)gråmetalikk som en kollega har er de fineste fargene. Sort som jeg egentlig er størst fan av blir så fryktelig fort slitt og sjabby i disse miljølakktider så den valge jeg selv bort grunnet det. Alle modeller kommer vel i alle farger ut fra det jeg har fått med meg.
2023 Nissan Ariya Evolve e-4orce

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA