Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

P85D kjøpere, når forventes bilen? Pluss div info

Startet av AndreS, tirsdag 14. oktober 2014, klokken 16:05

« forrige - neste »

TimboDuck

Bilen min har vært 16 dager i produksjon så lang. Jeg har ikke kommunisert med DS rundt dette, men kommer til å vente til midten av neste uke. Hvis man regner snaue 2 måneder i transit så holder det fortsatt til "Mars" men det begynner jo å lukte "Sent mars". Det er jo morsomt at de som har "Sent mars" nå har bilene ferdig produsert. Ikke noe problem for min del, og vet hva jeg gikk til med Tesla, men jeg skulle gjerne også ønske mer info.

For alt jeg vet er det en feil i MyTesla, men denne tråden tyder jo på at det er noe spesielt som skjer, for noen. MyTesla har jo til og med fått inn NextGen bakseter i bildet.
Sølv P85D, bygget Feb'15

Messel

Svart P85D levert 11. mars

MR Tesla

Fikk telefon fra Tesla idag. Jeg har en grå P85D fullspekket med planlagt levering i mai- de spør om jeg ville ha bilen allerede i mars- får en annen bil da så jeg avslo- hva skjer? Er det stor produksjonsøkning på gang nå siden de kan levere raskt eller lav etterspørsel ?

Dennis

De prøver nok å få levert flest mulig P85D før utgangen av mars så det ser bra ut på regnskapet.

weld77

Da jeg bestillte i desember fikk jeg "late march". Noen dager senere ble den endret til "May". Så gikk den etter kort tid tilbake til "late march". Nå er den i transit, så det skulle vel holde sånn ca.

Mulig de har stokket litt om på produksjonsplanleggingen sin.

Amoss

Sitat fra: MR Tesla på mandag 26. januar 2015, klokken 13:09
Fikk telefon fra Tesla idag. Jeg har en grå P85D fullspekket med planlagt levering i mai- de spør om jeg ville ha bilen allerede i mars- får en annen bil da så jeg avslo- hva skjer? Er det stor produksjonsøkning på gang nå siden de kan levere raskt eller lav etterspørsel ?

Tipper det er en som har avbestilt en bil som enten er ferdig produsert eller under produksjon.
Model S 85D

Havebigfun

Sitat fra: MR Tesla på mandag 26. januar 2015, klokken 13:09
Fikk telefon fra Tesla idag. Jeg har en grå P85D fullspekket med planlagt levering i mai- de spør om jeg ville ha bilen allerede i mars- får en annen bil da så jeg avslo- hva skjer? Er det stor produksjonsøkning på gang nå siden de kan levere raskt eller lav etterspørsel ?
Du kunne spurt om du kan få begge- til gammel pris 8)

MR Tesla

Sitat fra: Havebigfun på mandag 26. januar 2015, klokken 17:09
Sitat fra: MR Tesla på mandag 26. januar 2015, klokken 13:09
Fikk telefon fra Tesla idag. Jeg har en grå P85D fullspekket med planlagt levering i mai- de spør om jeg ville ha bilen allerede i mars- får en annen bil da så jeg avslo- hva skjer? Er det stor produksjonsøkning på gang nå siden de kan levere raskt eller lav etterspørsel ?


Du kunne spurt om du kan få begge- til gammel pris 8)

Begge er selvfølgelig låst til gammel pris :D

kjellan

Sitat fra: MR Tesla på mandag 26. januar 2015, klokken 13:09
Fikk telefon fra Tesla idag. Jeg har en grå P85D fullspekket med planlagt levering i mai- de spør om jeg ville ha bilen allerede i mars- får en annen bil da så jeg avslo- hva skjer? Er det stor produksjonsøkning på gang nå siden de kan levere raskt eller lav etterspørsel ?

Fikk samme tlf idag, men kun spørsmål om framskunda levering til slutten av mars. Ingen endring i spec.

8) 8)

Rød P85 søker ny eiger. Alle pakker - + og barn !
Tesla Model S P85 Mars 2014 (Solgt)

Tesla Model S P85D  Mars 2015

Mr.Hansen

Sitat fra: kjellan på mandag 26. januar 2015, klokken 17:43
Sitat fra: MR Tesla på mandag 26. januar 2015, klokken 13:09
Fikk telefon fra Tesla idag. Jeg har en grå P85D fullspekket med planlagt levering i mai- de spør om jeg ville ha bilen allerede i mars- får en annen bil da så jeg avslo- hva skjer? Er det stor produksjonsøkning på gang nå siden de kan levere raskt eller lav etterspørsel ?

Fikk samme tlf idag, men kun spørsmål om framskunda levering til slutten av mars. Ingen endring i spec.

8) 8)

Rød P85 søker ny eiger. Alle pakker - + og barn !

Følger det med barn i salget?
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

ducktolate

Nei ser ut som minus barn og pluss pakke.

Men jeg har en med barneseter og plusspakke. Søker ny eier den også.

elbilertilalle


Trokloy

Endelig er min bil "under konstruksjon. Kan senke skyldrene noe nå. Fremdeles sen Mars..  ;D
Rød P85D Vin: 70735 Late March  :-)

kseitzberg

P6855x:


Produktion færdig

Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken.

Var i produktion i 6 dage, og afsendelsen var (er) i starten af januar planlagt til 26, hvilket altså passer 100%. MyTesla har vist nødagtigt det samme. Nu er det så blot at vente på at den bliver sendt over Atlanten.

PCS

Black Hole bil endelig ferdig produsert!!

P663xx
I produksjon 26 desember - 26 Januar ferdig og i transit.

Forventet levering: Sent februar

Yeah Riiiight  ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA