Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Standar hvit eller perle hvit

Startet av steinidar, mandag 29. september 2014, klokken 11:49

« forrige - neste »

sisc1337

Jeg har pearl white. Nå har ikke jeg samenliknet denne med standard white, men tror ikke du vil angre et sekund. Den er rett og slett nydelig. Har faktiskt fått en del kommentarer ifra andre som mener det er den flotteste fargen. Men dette blir selfølgelig subjektivt. Jeg er sikker på du blir fornøyd uansett hvilken farge du velger. Lykke til! :)
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

Joar

Du blir nok fornøyd uansett. Her har du en standard hvit hvor sorte detaljer er lakkert samme farge. Diffuser er lakkert sort. Er sikkert og en av få som har lakkert spoileren 8).

Torpedo Ted

Sitat fra: steinidar på mandag 29. september 2014, klokken 11:49
Hvordan vil en hvit model s med panorama passe med grå skinn:)

Jeg har perlehvit, med grå (performance) interiør, og carbon dekor.

Er strålende fornøyd, og hadde helt klart valgt det samme igjen. Mye lysere og trivligere med grått interiør.

Når det gjelder perlemor vs vanlig, så ville jeg helt klart valgt perlemor igjen (hvis du ikke har et veldig stramt budsjett). Den ser "som regel" ut som vanlig hvit, men i enkelte lys/vinkler ser du perlemoreffekten og det ser mye mer eksklusivt ut :)

Hvis jeg måtte valgt en annen farge enn hvit, så ville det blitt rød. Synes de andre er for kjedelige.

Muffinman

Sitat fra: Joar på mandag 29. september 2014, klokken 21:29
Du blir nok fornøyd uansett. Her har du en standard hvit hvor sorte detaljer er lakkert samme farge. Diffuser er lakkert sort. Er sikkert og en av få som har lakkert spoileren 8).
Jeg har et elsk/hat forhold til hvit.

Etter å ha sett disse bildene er jeg nå på "elsk".

BMW850

#19
Sitat fra: sisc1337 på mandag 29. september 2014, klokken 18:28
Jeg har pearl white. Nå har ikke jeg samenliknet denne med standard white, men tror ikke du vil angre et sekund. Den er rett og slett nydelig. Har faktiskt fått en del kommentarer ifra andre som mener det er den flotteste fargen. Men dette blir selfølgelig subjektivt. Jeg er sikker på du blir fornøyd uansett hvilken farge du velger. Lykke til! :)

Beklager, men det er helt feil. Den flotteste fargen er grå :D 8)

Ny og gammel :
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Car-El

Helt enig med deg, BMW850. BLÅ er den fineste fargen!
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Teslanewbie

#21
White Pearly is girly  ;D

Velg standard vit .
Regelen er slik som jeg har lest det at perlehvit er mer luksuriøs, appellerer mer til damer og passer best med beige seter og sølv 21" felger mens standard hvit er mer sportslig og passer best med sorte seter og 21" sorte felger .... Perlehvit multicoat er også vanskligere å fargematche ved en eventuell lakkering etter en karosseri skade...

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Twowheels

husk at man aldri skal velge den fargen man selv synes er fin. Man skal velge den fargen flest % damer synes er fin.

_________

Asarin

Sitat fra: Twowheels på tirsdag 30. september 2014, klokken 12:04
husk at man aldri skal velge den fargen man selv synes er fin. Man skal velge den fargen flest % damer kona synes er fin.

FTFY. :)
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

Twowheels

Sitat fra: Asarin på tirsdag 30. september 2014, klokken 12:17
Sitat fra: Twowheels på tirsdag 30. september 2014, klokken 12:04
husk at man aldri skal velge den fargen man selv synes er fin. Man skal velge den fargen flest % damer kona synes er fin.

FTFY. :)

hehe.. bra det, vær snill med kona. Men kona har du allerede. Hun stikker ikke pga ditt fargevalg på bil.  Kanskje litt furt en periode ja....  Men hvis kona får velge farge på bilen representerer hun sikkert også smaken til flere damer. Så det kan være positivt ja.
_________

laumb

Her valgte primært kona standard hvit over alle fargene.
Jeg likte den også, så da ble det det.

Liker den best av alle sammen i hele den store vide verden nå da! *k9z* lizm.

kvp

Her er min i hvit, rett etter levering og rett etter opticoat hos asker autospa

Twowheels

var litt redd for at standard hvit skulle se "billig" ut. Har sett en del varebiler o.l i standard hvit uten metallic som nesten ser ut som det er lakkert med rulle. Noen personbiler har også sånn standard "kjedelig hvit farge"

Men synes standard hvit lakken til Tesla ser ganske forseggjort ut.
_________

Stig O

Vi var heldigvis begge enige i at Pearl White var finest. Har finere dybde og glans i solskinn.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA