Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elbilparade 21. september over Øresundsbroen

Startet av fredag, onsdag 03. september 2014, klokken 23:19

« forrige - neste »

VigdisA

Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen



laumb

Goody-bagen var ræva.
1 flaske vann, søppelpose og masse reklame for clever, e-on osv.

Thor2014

Sitat fra: laumb på tirsdag 23. september 2014, klokken 09:54
Goody-bagen var ræva.
1 flaske vann, søppelpose og masse reklame for clever, e-on osv.

Da frafaller vel Goody delen  ;D

bb

Jeg stod i kø litt for sent og da det nesten ble min tur fikk jeg beskjed at det var tomt for goodiebags. Kanskje like greit :P
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Moray

S85

bb

Ved Löddeköpinge var det nesten fullt, men ingen trengte å vente på lading. Det samme gjalt i Falkenberg. På de to stedene var det flest norske biler og et par svenske. Men ved Uddevalla var det bare norske biler. Da jeg ankom var det to hvite norske som ladet (bl. a. laumb). Og 10-15 minutter senere var det 5 biler totalt. Men så dro de to hvite raskt etterpå. På Solli var det også først bare de to hvite da jeg ankom. Og da jeg dro derfra etter en 20 minutter hadde fortsatt ikke de andre norske ankommet.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA