Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Artige historier!

Startet av Danii, lørdag 30. august 2014, klokken 23:43

« forrige - neste »

Danii

Jeg må nesten ta å skrive innpå her siden jeg har vært bruker en god stund. I dag skulle jeg til å ringe Tesla og fortelle om en klunkelyd ved fullt rattutslag på Teslaen min. Dette hadde irritert meg en stund, men ved en tilfeldighet senere i dag så åpnet jeg panseret. Der nede låg det ei wiskeyflaske som jeg hadde glemt igjen etter en sverigetur. Jeg er glad jeg ikke ringte Tesla for da hadde jeg blitt flau:-p

Leif1

Kunne nå blitt en artig fjerndiagnose...
Konvertitt fra S til X

Twowheels

Sitat fra: Danii på lørdag 30. august 2014, klokken 23:43
Jeg må nesten ta å skrive innpå her siden jeg har vært bruker en god stund. I dag skulle jeg til å ringe Tesla og fortelle om en klunkelyd ved fullt rattutslag på Teslaen min. Dette hadde irritert meg en stund, men ved en tilfeldighet senere i dag så åpnet jeg panseret. Der nede låg det ei wiskeyflaske som jeg hadde glemt igjen etter en sverigetur. Jeg er glad jeg ikke ringte Tesla for da hadde jeg blitt flau:-p

Hehe
_________

VigdisA

Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA