Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skrytebilder

Startet av Råde, tirsdag 19. august 2014, klokken 21:57

« forrige - neste »

HelectriC

Fikk hentet bilen min idag, 1 dag tidligere enn avtalt:-)
Veldig fornøyd med kombinasjonen lakk og felg.
ioniq 5

Råde

e-Golf | X75D

HelectriC


Sitat fra: Råde på onsdag 28. januar 2015, klokken 22:07
+1
18" vinter. Ikke dårlig :)

ikke noe ulemper med 18" idag i 1 grad og slaps. Ikke masse dekklyd heller. Helfornøyd jeg:-) mulig dekkene stjeler lit rekkevidde, men det kan jeg leve med.
ioniq 5

Råde

Men hva finner du på om sommeren, da? Ikke Astana vil jeg tro...
e-Golf | X75D

HelectriC

Sitat fra: Råde på torsdag 29. januar 2015, klokken 08:13
Men hva finner du på om sommeren, da? Ikke Astana vil jeg tro...

samme felger, men Conti sommerdekk. Lit styr med skiftingen, men samtidlig får jeg de da altid balansert og "good to go" (hvilket jeg ikke gjort på nytt en eneste gang med Volvon siden 2011:-(
ioniq 5

Råde

Ikke vær til å shine enda, raggi. Den ser ikke værst ut i Nightblue skitten heller.
e-Golf | X75D

torgrand

Man må jo bare passe på å ta bilde like etter shinen....

fugl

Fem dager fra kjøp til levering, med varmepumpe. Må gi tommelen opp til Møller Nesttun.


gjc

Litt skeptisk til kjøp av felger usett, men veldig fornøyd nå :)

PRF

Mange fine biler! Også fornøyd med min som ble hentet i dag. Gjorde seg med 17" kjøpt på autogrip i Oslo. Yokohama pleier å sitte godt, men spent på hvordan de blir på el-bilen.

eskigolf

Ser jo veldig fint ut, gratulerer!  Hvor mye kom vinterhjulene på?
e-Golf bestilt 3. juli 2014, Night Blue Metallic, Marrakech, med VP, hentet 6. mars 2015.

PRF

takk for det. under 10 000, inklusiv mva. Og levert på dagen, over disk. Har hatt Yokohama iceguard på de siste 3 bilene, 2 audi quattroer, og en Golf 4motion. valgte 205/50, for å spare litt på rullemotstand.

tryvann

Er det noen som kan knipse noen bilder av brunt skinninteriør? Sikler litt etter å bytte eUp-en i en eGolf, lyseblå med brunt skinninteriør.
2014 VW e-UP!
2014 P85+ (solgt)
2017 X75D (lev nov/des)
Model 3 (reservasjon)

EL-John

Etter montering av Eibach Pro-Kit og 18" sommerfelger.
VW e-Golf 2014 uten VP
-Med Eibach Pro-Kit senkesett
-Audi Proline 18" felger med 225/40-18 GY EfficientGrip Performance på sommerhjul
-VW Astana 16" felger med GY 205/55-16 UltraGrip 2 på vinterhjul.

Land Rover Discovery 3 HSE PP 2007 - Familiens turbil.

HelectriC

Sitat fra: EL-John på søndag 15. februar 2015, klokken 18:43
Etter montering av Eibach Pro-Kit og 18" sommerfelger.

Hvordan føles de å kjøre med? Veldig hørt eller ok? Ser ganske lav ut, noe problem med subbing ved f.eks humper?
ioniq 5

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA