Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Medlemsmøte Torsdag 28/8 kl 18

Startet av Rav4_EV, tirsdag 12. august 2014, klokken 20:37

« forrige - neste »

Rav4_EV

Hei.

Vi knaller til med et medlemsmøte i Vestfold torsdag 28/8 kl 18:00.

Plassen blir Flykafeen, Tønsberg. Sentralt i Vestfold og mulighet for lading.

Agenda:

Info om hurtigladere i Vestfold

Nye ladeplasser

Aktivitetsplan 2014/15

Innspill til landsmøte i Elbilforeningen 5-7 september.


Det blir servert smørbrød.

Påmelding til Arne Magnus Berge amb@euromatic.no 90608080

Gi også melding om du har andre temaer til dagsorden.

22' X Plaid
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion

kringon

Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

EAKF

Bra med egen interesseforening i Vestfold. Pendler Sandefjord-Liertoppen med e-Golf, og personlig er hurtigladere langs E18 viktig for meg nå som vinteren nærmer seg. Virker ikke som Ishavsveien evner det de tidligere har sagt. Hvis noen andre selskaper (Fortum/Grønn Kontakt) vil overta den ballen bør de for all del gjøre det. Det er vel Transnova som sitter med pengene..Kanskje kan vi som gruppe utøve litt press.
e-Golf siden august 2014. Kjørt 70 000 km

kringon

Sitat fra: EAKF på onsdag 13. august 2014, klokken 20:45
Bra med egen interesseforening i Vestfold. Pendler Sandefjord-Liertoppen med e-Golf, og personlig er hurtigladere langs E18 viktig for meg nå som vinteren nærmer seg. Virker ikke som Ishavsveien evner det de tidligere har sagt. Hvis noen andre selskaper (Fortum/Grønn Kontakt) vil overta den ballen bør de for all del gjøre det. Det er vel Transnova som sitter med pengene..Kanskje kan vi som gruppe utøve litt press.


Helt enig -> Begynner å pendle Sandefjord - Fornebu med Kia Soul EV nå snart, og jeg skulle sett at nykirke og/eller grelland fikk hurtigladere.

Personlig tror jeg nykirke er det beste stedet, da du kan sørge for at både nord og sørgående løp har lading ved samme infrastruktur. På den måten kan du sørge for bedre redundans / belegg på laderene.
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling


sven erik

lans møtet har hvert å jeg hvet  en del men du mener lansråd  som noen få er bett på

havardr

Er selv på jobb denne kvelden, men håper det blir laget et lite referat :)

muggost

Vestfold elbilforening....

Er dette en egen forening, med egne vedtekter og slikt?

sven erik

vestfold er en del av  elbil foreningen   men det er nå meningen at  vi skal jobbe i vårt fylke  og  at noen få tar ting vidre  når det  er nødvendig  og  ved  års møtene så det ikke blir at alle kommer  eller ingen

havardr

Hørtes ut som en merkelig organisering.

Som nevnt tidligere i tråden finner jeg ingen registrert organisasjon på Vestfold Elbilforening, særs få elbilforeninger på landsbasis i det heletatt igrunn.

For all del, det er et bra initiativ, men det kunne kanskje vært lurt å ha alt det formelle på plass?

sven erik


kringon

@Sven Erik

Jeg tror han prøver å finne et eget organisasjonsnummer, har Vestfold Elbilforening det?
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

havardr

Det stemmer Kringon.

Det er ikke for å være negativ eller noe slikt, jeg har bare ikke fått noen informasjon om at det finnes en lokalforening ved inmelding i Norsk Elbilforening :)

kringon

Er helt enig :)

Vil helst støtte lokallaget ved innmelding.
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

Rav4_EV

Er du medlem i Norsk Elbilforening så er du velkommen både om du bor i Vestfold eller kjører gjennom. Vi er et lokallag av hovedforeningen.
Er du ikke medlem i det hele tatt så møter du også opp. Innmelding tar 2 minutter.

Flykafeen vil holde åpent for oss. De stenger normalt kl 18.
Håper så mange som mulig kan møte. Detaljer finner dere øverst i tråden.

Arne Magnus
22' X Plaid
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA