Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Premium Center Console er ferdig!!

Startet av afitch80, fredag 01. august 2014, klokken 16:10

« forrige - neste »

afitch80

Fikk mail for ikke lenge siden om at Premium Center Console er ferdig og de har begynt utsendelse. Men bare i Piano svart. De andre kommer ikke før til neste år. Men de som har bestilt med annet dekor kan endre bestillingen sin til svart. De vil da få i høst. Alle som har bestilt med Piano svart vil få i løpet av de neste ukene skriver de.
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

Stig O

Fikk samme mail og det står at andre decorer blir levert i mindre antall i begynnelsen av 2015. Det er da 2 år etter de annonserte den med "comming soon" på hjemmesiden!!!!! Bestillte nov.2013, men med lite antall er det vel ikke sikkert man får den i begynnelsen av 2015 heller. Pianosort er vel det dummeste du kan ha på en midtkonsoll.Tror ikke den ser pen ut etter litt bruk. Ja denne "gladmellingen" var det stikk motsatte for meg i hvert fall.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

afitch80

Piano svart er ikke beste dekoret, men det er ikke store deler av den som er i piano svart utfra bildene på Tesla sine sider. Så jeg tenkte å bare foilere den delen med karbon. Kan ikke koste mye. Det er jo 200 USD prisforskjell på Piano svart og Karbon dekoret uansett. Problem solved. :)
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

jazzwheel


afitch80

Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

Sense

#5
Sitat fra: Stig O på fredag 01. august 2014, klokken 16:54
Fikk samme mail og det står at andre decorer blir levert i mindre antall i begynnelsen av 2015. Det er da 2 år etter de annonserte den med "comming soon" på hjemmesiden!!!!! Bestillte nov.2013, men med lite antall er det vel ikke sikkert man får den i begynnelsen av 2015 heller. Pianosort er vel det dummeste du kan ha på en midtkonsoll.Tror ikke den ser pen ut etter litt bruk. Ja denne "gladmellingen" var det stikk motsatte for meg i hvert fall.

For meg blir hele greie ren parodi. Det blir som å lage fiskeboller til middag og vente med hvit saus til desserten. Dette blir bare for dumt.
Jeg har nok ikke ventet så lenge som mange andre her, men føler meg halveis provosert. Hvis de ikke har kapasitet til å utvikle og produsere denne forholdsvis enkle konsollen, så kan de vel bare outsource prosjektet.

De må da forstå at de taper omdømme på sånn sendrektighet.


Muffinman

Jeg kjøper ihvertfall ingen verdens ting fra Tesla hvis varen ikke allerede ligger i butikken.

jazzwheel

Jeg ble like imponert over at bestillingen må skje på epost.

BMW850

Samme for meg. Litt dumt at det drøyer. Prisen blir selvfølgelig den samme og produktet er forbedret. Har bestillt i karbonfiber og venter til den kommer ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

krister461

Hva har folk fått opplyst av norsk pris og fraktkostnader?

Fra Tesla Bergen fikk jeg vite "pr nå ser det ut til at den koster 4800kr ink mva. Det kan forandre seg før den kommer.". Dette tilsvarer jo ca 600 USD + norsk moms.

Noen som vet om man kan veksle mellom Android og iPhone dock? Her i huset har vi en av hver.

janmb

Jeg blir alltid imponert over hvor mange som tror de er den eneste som mottar slike mail fra Tesla :D
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

krister461

Sitat fra: janmb på mandag 04. august 2014, klokken 14:59
Jeg blir alltid imponert over hvor mange som tror de er den eneste som mottar slike mail fra Tesla :D
Hvor finner du alle disse egentlig?

janmb

Jeg bare registrer at det til stadighet dukker opp tråder både her og på facebook som helt åpenbart legger til grunn at posteren har mottatt informasjon andre ikke har  ;)

Uansett ingen big deal - bare veldig navlebeskuende.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

krister461

Sitat fra: janmb på mandag 04. august 2014, klokken 15:09
Jeg bare registrer at det til stadighet dukker opp tråder både her og på facebook som helt åpenbart legger til grunn at posteren har mottatt informasjon andre ikke har  ;)

Uansett ingen big deal - bare veldig navlebeskuende.
Tja, joda, det popper kanskje litt mange av disse opp for de som følger med både her og der. Men når det først går en fellese-post ut så synes jeg det er greit at noen slenger den ut på forumet. Denne gikk f.eks. bare til de som er på venteliste for Center Console. Jeg for min del har ikke bestemt meg for kjøp enda og fikk derfor ikke denne e-posten. :)

jazzwheel

Jeg bestilte på mail for et par dager siden og fikk dette svaret:

SitatThank you for your interest in the Tesla Model S Premium Center Console. We have added you to the waitlist for a console with the Piano Black décor to match your interior. We estimate the console will become available to those recently added to the list in the fall.



Depending on décor choice, the Premium Center Console ranges from $600-$800 as an option with new vehicle orders, and from $800-$1000 as a service installed aftermarket accessory. The difference in price is due to increased expense related to shipping and installation time at the local Tesla service center.

We recognize that the Premium Center Console option was not available at the time you ordered, therefore we are offering you the Premium Center Console at the Factory Order price. Shipping and service installation are complimentary. 

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA