Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TMS mekketreff! (Dashcam, lys, etc.)

Startet av satheesh.net, lørdag 26. juli 2014, klokken 01:37

« forrige - neste »

satheesh.net

Hei. Som nevnt i tråden Teknisk: Dashcam-snakk prøver jeg å få til en samling der de med erfaring kan bistå nye dashcam eiere med montering.

Dessuten kan det være hyggelig med et lite treff også. ;)

Å finne datoer som passer for alle kan være en utfordring, men mine forslag er følgende: lør 9, søn 10, lør 16 eller søn 17.

Diskusjoner rundt selve modeller og typer kan gjøres i eksisterende tråd, denne ønsker jeg bare å vite hvem som ønsker å komme. :)

Til de som allerede har montert og ønsker å bistå: Er litt avhengig av at noen av dere også kommer - ellers er vi like langt! :P

Who's in? ;)

Oreo

Bra initiativ Satheesh.
Jeg antar (av en eller annen grunn at) dette dette dreier seg om en plass på østlandet?
Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
x-Tesla Model X, 100D 17.12.2017-12.04.2021
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13->

petersv

Hehe, du sier noe vesentlig der  ;D Du får dra igang en session i Tr.heim og!

Jeg foreslår at dette mekketreffet omdøpes til "mekketreff" el.lign. er sikkert mange som vil montere lys i bagasjerom etc. også.

Bra insj. Satheesh

Muffinman

Kudos for initiativ. Veldig enig i at konseptet er noe som kan brukes til mange forskjellige modifikasjoner/installasjon av diverse utstyr. Og landet er stort, bileierene mange og mulighetene gode for å få til tilsvarende andre steder.

tonl

Venter på S85 i oktober. Håper ikke jeg blir kjepp jaget når jeg kommer med dieseldoningen  ;D

satheesh.net

Sitat fra: Oreo på lørdag 26. juli 2014, klokken 11:01
Bra initiativ Satheesh.
Jeg antar (av en eller annen grunn at) dette dette dreier seg om en plass på østlandet?

Haha ... Ja, der sier du noe! :P Store muligheter for at det blir et "østlandstreff" dette her ja. Kanskje været er såpass fint at folk kan medbringe telt, gapahuk, o.l. Så kan også folk i andre deler av Norge være med? ;)

Sitat fra: petersv på lørdag 26. juli 2014, klokken 11:05
Jeg foreslår at dette mekketreffet omdøpes til "mekketreff" el.lign. er sikkert mange som vil montere lys i bagasjerom etc. også.

Bra insj. Satheesh

Yes! Døper om omgående! :D

janmb

Definitivt interessert - kan få de fleste dager til å funke.

(har ikke erfaring med noen av delene)
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

MortenCB

Jeg er kjempeinteressert men helst i Bergensområdet...

iCar

Interessert men får ikke bilen før august/september.
Håper det kommer flere anledninger :)

AndersinOslo

Bra initiativ! Jeg skulle gjerne montert mer lys i både frunk og trunk, uten å kortslutte noe. Jeg kan alle de fire dagene, men det var litt vanskelig å svare.
Renault Kangoo electrique 2002-06
Tesla model s 2013-

TorFraNord

Jeg kommer, men kan ikke 16,17. Bryllup, sønnen min er så ufølsom at han valgte DENNE helgen, av alle mulige...  ;)
Kan man kjøpe et godt backvue dashcam i Oslo?

TS

Sitat fra: TorFraNord på lørdag 26. juli 2014, klokken 17:59

Kan man kjøpe et godt backvue dashcam i Oslo?
du kan i alle fall bestille på komplett og hente på PickUp point i Oslo
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

ELbilist1

Som nevnt tidligere, har jeg montert i min, men skjoenner ikke helt hvordan det skal virke..
Hun maste lenge om:
Parking mode disable..... Parking mode enable...
Naa sier hun ingenting og jeg faar ikke kontakt med. tlf...

Jeg kan og vil 16 - 17, for aa treffe dummere og smartere folk enn meg  :) :) :) 8)
:) Ren nytelse, hvær dag!

tonl

Sitat fra: TorFraNord på lørdag 26. juli 2014, klokken 17:59
Jeg kommer, men kan ikke 16,17. Bryllup, sønnen min er så ufølsom at han valgte DENNE helgen, av alle mulige...  ;)
Kan man kjøpe et godt backvue dashcam i Oslo?

Torshobil (eks på SToro) selger dr550 til 2999kr ut måned. + andre blackvue modeller.

Epleskreller

Er midt i flytting og jobb i datoene foreslått. For meg passer det best helga etter, 22-24. aug.

Trenger man mer enn blackvue+ "tap a fuse"?
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA