Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utvendig farge - hva er ditt valg?

Startet av Gordon Retriever, fredag 18. juli 2014, klokken 19:08

« forrige - neste »

jensjacob

Hvis jeg nogensinde får råd til en e-Golf så skal det være den blå. Lyseblå.
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

Gordon Retriever

Jeg bumper denne slik at de som har bestilt e-Golf uten å fått øye på denne tråden få mulighet til å stemme. 

Det ser ut til at tiden da sølvfarget dominerte statistikken er over.  Fortsetter det slik kan man snart bestille reflekssølv eller tungsten for å skille seg ut i mengden.  ;D

Ove

Jeg har bestilt limestone med svart skinn, og har siden mars gått med en uro i magen om jeg skal endre til tungsten. Har vært fast bestemt på at neste bil skulle være praktisk og lettstelt med tanke på farge. I dag såg jeg en mørkeblå med brunt skinn på jobben og det var en aldeles nydelig kombinasjon. Søren og! Tenke, tenke, tenke........
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

Holand

Vanskelig..vanskelig! har bestilt Pure white, men har nå skikkelig lyst på Limestone eller Night Blue.
Noen som har gode bilder som viser fargen på night blue? limestone golfen på forrige side var kjempefin!

selgeren må jo være drittlei meg. tror jeg har kommet med endringer 3 ganger -nå går det ikke an å få mere utstyr ;-) -så da er det bare fargen igjen.

Dunn

Nightblue er ikke fin spørr du meg, vurderte det helt til jeg så fargen i virkeligheten, da byttet jeg raskt til limestone og angrer ikke på det, må bare vente en måned til å levering desverre.

Gordon Retriever

Jeg synes Night Blue er flott, og jeg har tipset om denne linken et par ganger allerede.  Det eneste problemet er at jeg er ikke helt sikker på om blåfargen i den blå stripen som er i fronten på alle e-Golfene virkelig er en god match mot blåfargen på bilen. :o

Kmellioli

Her ble det onyxhvit perlemoreffekt og svart skinn. Regner med at det blir en fin kontrast. Nå har jeg riktignok ikke sett denne lakken i levende live, så det blir spennende å se hvordan det blir når jeg engang får bilen. Bestilte i juli, er vel heldig om den dukker opp før Jul. Noen som har fått levert bil med denne lakken?
Tesla S75D desember 2017
E-golf 2015

Bawler

Sitat fra: Kmellioli på fredag 29. august 2014, klokken 00:47
Her ble det onyxhvit perlemoreffekt og svart skinn. Regner med at det blir en fin kontrast. Nå har jeg riktignok ikke sett denne lakken i levende live, så det blir spennende å se hvordan det blir når jeg engang får bilen. Bestilte i juli, er vel heldig om den dukker opp før Jul. Noen som har fått levert bil med denne lakken?

Jeg tok det samme som deg, har også troa på denne kombinasjonen.
Jeg så en Beetle som hadde denne fargen og jeg var ikke skuffet, men er jo så mange fine farger, så håper iaf jeg har valgt riktig ;)
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

veronica

Jeg har også valgt denne oryxhvite. Fikk bilen for ca en mnd siden og er kjempe fornøyd, med farge og bil! Bare gled dere!

Sirup

Sitat fra: veronica på søndag 31. august 2014, klokken 01:06
Jeg har også valgt denne oryxhvite. Fikk bilen for ca en mnd siden og er kjempe fornøyd, med farge og bil! Bare gled dere!
Ett bilde sier mer enn tusen ord:-)
VW e-Golf
Tesla Model X75

veronica

Ok, her er den :)
Sitat fra: Askøy på søndag 31. august 2014, klokken 01:46
Sitat fra: veronica på søndag 31. august 2014, klokken 01:06
Jeg har også valgt denne oryxhvite. Fikk bilen for ca en mnd siden og er kjempe fornøyd, med farge og bil! Bare gled dere!
Ett bilde sier mer enn tusen ord:-)

EV - Driver

VW ID.4 Max bestilt 09.2020
Hyundai Kona April 2020 -Solgt
Hyundai Ioniq 2019 10/10-2019 -
E-up mottatt april 2014 - solgt april 2020
E-Golf mottatt 23/1-15 - solgt juli 2019

Kmellioli

Kjenner jeg angrer litt på at jeg bestilte med varmepumpe, vil ha bil med én gang takk.
Tesla S75D desember 2017
E-golf 2015

EV - Driver

Jeg har bestilt svart metallic med sota ruter. Har vakta litt mellom det og night blue.
VW ID.4 Max bestilt 09.2020
Hyundai Kona April 2020 -Solgt
Hyundai Ioniq 2019 10/10-2019 -
E-up mottatt april 2014 - solgt april 2020
E-Golf mottatt 23/1-15 - solgt juli 2019

Moonrise

#29
Hos oss var det ikke noe tvil om at det skulle bli noe annet enn Night Blue Metallic kombinert med brunt skinn. Kjempe fin kombinasjon.
Bestilt:
2015 Mercedes B-klasse electric drive, antatt levering April 2015

Avbestilt:
2015 VW E-golf, Night blue med Marrakech
Med varmepumpe, antatt levering Mars 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA