Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladestasjoner.no kartet nede?

Startet av Mippen, torsdag 26. juni 2014, klokken 16:59

« forrige - neste »

Mippen

Var inne å skulle sjekke ladekartet på ladestasjoner.no og da kom dette opp. Er kartet nede pga for mye folk inne?

Fremtiden er elektrisk.

TorC

Jeg får opp samme melding. Siden det ikke er noen andre som har disse problemene så er det kanskje problem med våre datamaskiner?
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

Asarin

Sitat fra: TorC på fredag 27. juni 2014, klokken 09:04
Jeg får opp samme melding. Siden det ikke er noen andre som har disse problemene så er det kanskje problem med våre datamaskiner?

Neida, er nede for alle (testet fra et par forskjellige steder).
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

svingen

oppe nå ladestasjon app på tlf er jo kjeke i slike saker,den har "offline" modus så laster ned alle ladepunktene.
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

Sandpusher

Ladekartet er nede. Får kun opp de som er planlagt, ingen av de eksisterende.
http://www.elbil.no/elbilfakta/teknologi/444-hurtigladekartet#kartvisningKan noen sjekke og bekrefte at det ikke bare er hos meg?
2020 Opel Corsa-e Elegance
2014 BMW i3
Scott E20 Sportster el-sykkel
Scott trøsykkel
Apostlenes hester

Flips


svingen

peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Mippen

Hadde tull med kartet i går jeg. Tror det virker normalt i dag.
Fremtiden er elektrisk.

Kristian O

Nede hos meg ivertfall. Nokon som kan gi meg tips om type 2 fra Bergen og ca 15 mil nordover?
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

Kristian O

-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

Mippen

#12
Sitat fra: Kristian O på tirsdag 22. juli 2014, klokken 19:45
Nede hos meg ivertfall. Nokon som kan gi meg tips om type 2 fra Bergen og ca 15 mil nordover?

Hvis du skal kjøre E39 nordover er det en hurtigladestasjon på Jøstraholmen ca 200km fra Bergen. Du kan eventuelt stoppe på veien en plass og lade på vanlig 16A schuko slik at du kommer deg dit. Ellers ser det dårlig ut. De andre stasjonene jeg får opp er bare chademo. Etter Jøstraholmen er neste i Volda, siste stykket burde være mulig.
Fremtiden er elektrisk.

Hans Håvard Kvisle

Beklager feilene som har oppstått i det siste.

Står det noe om nodejitsu, så ikke skyld på andre enn oss. Da er det vi som ikke holder orden i loopen av info. Det burde være unødvendig å gjøre slike feil vi gjør...

Dessverre har det også i det siste vært mye spamming av NOBIL. Det rammer ladestasjoner.no siden dette er datakilden vår. Databasen har periodevis vært sperra av, noe som merkes umiddelbart på hurtigladekartet vi har lagd og statusvisningen ved siden av.

Vi håper dette nå kommer i orden, i hvert fall så snart den høye sommertempen faller. Du verden så mye den kan få skylda for ::)
St.Hanshaugen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA