Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid/venteliste Soul EV

Startet av Gordon Retriever, tirsdag 10. juni 2014, klokken 21:58

« forrige - neste »

Kianus

Fikk min hvite og blå i dag fra Kia Ensjø. Fantastisk flott bil :)
Fikk testet hurtiglading også på Minnesund, og laderen tok den opp fra 11% til 54% på 15 minutt.

Jeg telte vel 6-7 Kia Soul EV som sto klar hos Kia Ensjø, så regner med det er flere heldige eiere denne uken :)

Igloo


Sitat fra: petgok på tirsdag 30. september 2014, klokken 14:36
Noen som har fått bekreftet leveringsdato med fargen Titanium Silver eller vet når de ankommer landet med båt?

Jeg fikk høre midten av november. Min skulle egentlig ha kommet med de første bilene...
Men pga en produksjonsfeil med lakken har det latt seg vente...

Har heldigvis pappaperm nå, så det gjør ikke så mye:)
Kia Soul Ev

Din Model 3 ble reservert 05/04/2016
RN1071XXXXX

mortenegeland

Jeg fikk beskjed om jeg bestilte nå, så levering i feb/mars/april her i Haugesund. En kompis bestile nettop og fikk svar mulig februar. Jeg fikk en som var holdt av til en annen, dermed får jeg i december, bestilte for 1-2 uker siden

Altså, jeg bestilte i Stavanger istedenfor!

Autodidact

Sitat fra: mortenegeland link=topic=14821.msg265560#msg265560
Jeg fikk beskjed om jeg bestilte nå, så levering i feb/mars/april her i Haugesund.
Snodig. Vi kikket innom forhandleren i Haugesund i går og fikk kun mai som leveringstid, noe som er på trynet langt frem i tid.

Håkon

Masimba

Har prøvekjørt Soul to ganger nå, med smil om munnen etter hver tur! Så det går mot elbil for meg også, men synes det blir leeenge å vente på Soul'n...

Bilsenteret r2 i Akershus oppga nylig at levering kunne ventes i mai/juni ved bestilling nå. Er det noe poeng å sjekke leveringstid ved andre Kia forhandlere? Eller er leveringstidspunkt bare avhengig av kontraktsdatoen, dvs uavhengig av hvilken lokal forhandler man velger?

TS

Sitat fra: Masimba på onsdag 08. oktober 2014, klokken 22:03
Har prøvekjørt Soul to ganger nå, med smil om munnen etter hver tur! Så det går mot elbil for meg også, men synes det blir leeenge å vente på Soul'n...

Bilsenteret r2 i Akershus oppga nylig at levering kunne ventes i mai/juni ved bestilling nå. Er det noe poeng å sjekke leveringstid ved andre Kia forhandlere? Eller er leveringstidspunkt bare avhengig av kontraktsdatoen, dvs uavhengig av hvilken lokal forhandler man velger?
April / mai skrev selger på Ensjø ..men, ...
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

AustinPower

Da blir det henting av hvit Soul i morgen, påmontert vinterdekk.  ;)

Lasse70

Tror farge også har stor betydning for leveringstid
Kia Soul EV sort med rød bestilt 6sept. Levering ca februar 2015. Ble forsinket og byttet til grå og fikk bilen etter ca 1 uke. Utrolig fornøyd.

heidu

Ingen tvil. Da jeg bestilte min hadde de ikke startet opp med produksjonen av sort/rød enda. Var kun hvit/blå og motsatt som hadde blitt produsert. Venter i spenning på om min sort/rød kommer i slutten av november/desember. Den skal visst inn i produksjon denne måneden sa selger, men han kunne ikke garantere.

K S

Ingen grunn til å klage, vær glad dere ikke skal ha Golf med varmepumpe! Takke meg til en ferdigutviklet Koreaner!  8)

Nmk

Bestillte bil i Arendal i dag, med levering i Mars!

Tips:
Mener de hadde flere biler tilgjengelig for levering i Mars (Forhåndsbestilling til butikken hvor ikke alle var reservert)

Nmk

GisleE

Testet Soul på Skotvedt Rud i dag. Liker bilen og vurderer å bestille "Titanium Silver". Ulempen er oppgitt leveringstid i juni'15 ved bestilling nå... Alternativ til Soul er eGolf, men kjenner ikke til leveringstiden.
Noen gode forslag til hvordan forkorte leveringstid Soul?

Titanium

GisleE, du kan eventuelt kjøpe min...., kommer januar. Februar.....alt utstyr og riktig farge....
Jeg får firmabil...

Strøm Tycoon

Bestillte vår Titanium Silver for en mnd. siden, forventet levering november.

Blir spennende å se om den holder de verste vinterdagene distansen Sarpsborg - Oslo (Ryen). Dagpendler strekningen, så min kommer til å få kjørt seg ...

Har forøvrig møtt en hel del biltransportere på E6 med Kia Soul på sin vei oppover mot Oslo.

Min prøvekjøringsrapport postet på The Car Lounge:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?7039331-I-am-completely-Sould-Kia-Soul-Ev-driven

hans.ks

Snakket med forhandler i dag og han sa at hvis jeg bestilte "i dag" så kunne jeg forvente levering til mai/juni. :-)
E-Golf med ventepumpe.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA