Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tvilling vogn i bagasjen

Startet av Ford Electric, mandag 19. mai 2014, klokken 11:52

« forrige - neste »

Ford Electric

Har lest mye negativt om batteriene som tar plass i bagasjerommet, så måtte prøve tvilling vogna, gikk rett inn den.  :-)
På bilde har vogna "åpnet" seg litt, var ikke noe problem og lukke igjen.
Ford Focus Electric 02.05.14

elektrolux

Veldig bra, men ser problemer når du har kjørt over en hundebæsj, og hjulene på tvillingvogna står opp i seteryggen. ???
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

ghsdevel

Veldig bra!

Den Emmaljunga tvillingvogna vi hadde måtte vi frakte rundt i minibussen vår... :o

Vi frakter «svenskehandlen» i vår Focus rett som det er. Planlegger camping for 4 personer i Danmark med bilen til sommerferien.
Ford Focus Electric: 14.01.2014 - Solgt
Tesla Model X: #1998 - Avbestilt

Ford Electric

Sitat fra: elektrolux på tirsdag 20. mai 2014, klokken 07:33
Veldig bra, men ser problemer når du har kjørt over en hundebæsj, og hjulene på tvillingvogna står opp i seteryggen. ???

Nå ville jeg ikke hat hundebæsj inn i bilen uanset, om jeg ikke kan vaske av hjulene får en tre en pose over.
Og skulle det vise seg og bli et problem, kjøper jeg et billig setebeskjytter på biltema og monterer i trunken.
Ford Focus Electric 02.05.14

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA