Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Premium Center Console

Startet av Tønsberg, torsdag 12. desember 2013, klokken 07:00

« forrige - neste »

Line

Ok takk..
Synes det var litt rart at jeg skal sende den hjem til meg selv, ser jo ikke ut som om noen andre her inne har gjort det på denne måten.

afitch80

Sitat fra: Line på torsdag 12. februar 2015, klokken 11:20
Hei,

Spurte om jeg da måtte betale moms etc på denne da, men det trodde han ikke....


Jo, man må betale moms. Eller jeg betalte i hvertfall moms på min.
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

Stig O

Nå har det kommet premium rear consol også, og det ser ut som den alerede leveres i alle marerialer i Amerika, men selvfølgelig ikke i Europa. Må vel håpe på at de er crach testet sammen med midtkonsollen også nå da.
http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/premium-rear-console
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

Philippo10

Da har min ankommet Trondheim og står der på lager fram til Mai, siden da har man time for og sette inn denne som tar en time. Tesla må seriøst begynne å få større lokaler slik at de kan inn oppgaver uten delay på et kvartal. (time da siden dem har andre prioriteringer)
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

twinpeaks

ang. Premium Rear Console:

jeg nar nettopp sendt en mail til min DS (Trondheim), kanskje vet han noe mer (leveringstidspunkt, pris). Ser veldig flott ut, men prisen er ja høyt.

ang. premium center console:
I Tyskland og Sveits er følgende konsoll tilgjenlig:

http://tff-forum.de/viewtopic.php?f=4&t=3835


Også dyrt, men jeg liker design enda bedre enn Tesla sin midtkonsoll
"Silberstreif", 85D, sølv metallic 2015-2021
"Käpt'n Blaubär", MY LR, blå, 2021-

B_Tesla

Er ikke prisen 6-7k. Tar man i betraktning materialer, forsendelse og installasjon, så synes jeg ikke det er så mye. 15-20 hadde vært noe annet, som prisen nok hadde vært om det hette Porsche eller Ferrari.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

fviken

Rear Console: Bestile nå på Tesla Gear Shop med levering i Norge. Shipping 3-5 dager, så da kommer den før bilen.
2015: Tesla Model S P85D (rød) (kondemnert)
2019: Tesla Model 3 (grå) (Solgt)
2021: Auto RS E-tron GT (rød) (selges snart)
2022: Tesla Model S Plaid (rød)

Tønsberg

Da har jeg endelig fått installert min midt konsoll  ;D
Ca 14 mnd etter at jeg startet denne tråden og ca 1 år etter at jeg satte meg på venteliste.

Og hva synes jeg så, nå når den endelig er på plass?

Vel, jeg har delte meninger. Det er absolutt en praktisk innretning, som utnytter den store tomme plassen. Den ser også fin ut, og nå ligner kupeen mer en "vanlig" bil  :)
Men, iPhone laderen virker noe enkel og det er ikke mulig å få ladet om du har ett deksel på den.
Det store rommet med flyttbare vegger føles også noe enkelt  ???
Mulig jeg trenger litt tid for å bli vant med den  ::)

Er den verdt prisen? Absolutt ikke. 4800 kroner er veldig dyrt for denne innretningen. Det var jo tross alt ganske praktisk med den store ledige plassen, midt i bilen.

Alt i alt er jeg fornøyd med at den endelig er i bilen, selv om det koster litt.
Ville jeg gjort det igjen? Tvilsomt  :o
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

Tønsberg

Sitat fra: fviken på torsdag 19. februar 2015, klokken 20:04
Rear Console: Bestile nå på Tesla Gear Shop med levering i Norge. Shipping 3-5 dager, så da kommer den før bilen.
Kult!
Kom gjerne med oppdateringer etter at du har fått den insallert. Gjerne med bilder  :)
Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

BMW850

Begynner å nærme seg halvannet år her siden jeg satt meg på venteliste for CF-konsoll. I mellomtiden har dollarkursen steget med nærmere 30% noe som vil gjøre konsollen tilsvarende dyrere da prisen kun var oppgitt i USD. Begynner faktisk å tenke at det hadde vært like greit å funnet noe i skinn, en type bag/veske i litt stiv utførelse. Kan bli vel så greit, samtidig som den lett kan fjernes.

Da kan man altså få tak i noe idag, til en brøkdel av prisen.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Messel

Sitat fra: Tønsberg på fredag 20. februar 2015, klokken 09:15
Sitat fra: fviken på torsdag 19. februar 2015, klokken 20:04
Rear Console: Bestile nå på Tesla Gear Shop med levering i Norge. Shipping 3-5 dager, så da kommer den før bilen.
Kult!
Kom gjerne med oppdateringer etter at du har fått den insallert. Gjerne med bilder  :)

Skal ikke snakke for fviken, men jeg bestilte også i går, og alt så tilsynelatende fint ut, men fikk to mailer fra Tesla i løpet av natten. Den ene om at de ikke kunne levere til adresser utenfor Nord-Amerika, og den andre om at de ikke kunne levere pga "out of stock". Så det ser ut til å være vanskelig å få tak i denne Rear Center Console med det første.
Svart P85D levert 11. mars

jkirkebo

Sitat fra: Messel på fredag 20. februar 2015, klokken 14:39
Sitat fra: Tønsberg på fredag 20. februar 2015, klokken 09:15
Sitat fra: fviken på torsdag 19. februar 2015, klokken 20:04
Rear Console: Bestile nå på Tesla Gear Shop med levering i Norge. Shipping 3-5 dager, så da kommer den før bilen.
Kult!
Kom gjerne med oppdateringer etter at du har fått den insallert. Gjerne med bilder  :)

Skal ikke snakke for fviken, men jeg bestilte også i går, og alt så tilsynelatende fint ut, men fikk to mailer fra Tesla i løpet av natten. Den ene om at de ikke kunne levere til adresser utenfor Nord-Amerika, og den andre om at de ikke kunne levere pga "out of stock". Så det ser ut til å være vanskelig å få tak i denne Rear Center Console med det første.

Bruk JetCarrier så unngår du ihvertfall adresseproblematikken...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Cato76

Opprette jetcarrier addresse så skal det vel gå fint å bestille. Om de har på lager vel å merke, om ikke så er den sikkert på lager om 2 (Tesla-uker = 1,5 år)  :o

http://www.jetcarrier.com/info/myaddress.asp
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Messel

Har adresse hos JetCarrier, men vet ikke om jeg gidder å styre med det.

Her er mailene jeg fikk:

Dear Messel
Your order #46086 was cancelled because we did not have enough stock to fulfill your order.
Your payment has been voided.


og

Hello Messel,
Thank you for your recent Tesla Gear order. We regret to inform you that we are unable to ship vehicle accessories purchased online to addresses outside of North America. If you would like to be added to the European Premium Rear Console waitlist, please contact Accessories-EU@teslamotors.com.
We apologize for any inconvenience this may have caused. You were not charged for this order and your payment authorized was voided. Please let us know if you have any questions.




Svart P85D levert 11. mars

fviken

Fikk samme svar i natt jeg også. Eneste alternativ var å sette seg på venteliste ved å sende epost til: Accessories-EU@teslamotors.com. Litt uryddig av Tesla, dette.
2015: Tesla Model S P85D (rød) (kondemnert)
2019: Tesla Model 3 (grå) (Solgt)
2021: Auto RS E-tron GT (rød) (selges snart)
2022: Tesla Model S Plaid (rød)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA