Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Teslas trunk/frunk bag; finnes det andre produkter som passer?

Startet av kjelsås1978, torsdag 14. november 2013, klokken 22:50

« forrige - neste »

Øggen

Jeg kjøpte to stk fra Bergans (med ryggseler) og de er perfekte. Tror det var 90L eller noe

19quiz76

Er det den som heter Compass? Ser fin ut, men skulle gjerne også vært adskilte rom i hver ende til sko etc.
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Høgis

Kjøpte frunk bag for et par uker siden da bilen var inne for bytte av DU i Drammen. De hadde også trunk bagen inne, men der har jeg et par seter liggende. Benyttet deler av "kompensasjonen" på 2500,- som noen av oss fikk for forsinkede adapter/e
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

ctr46


Sitat fra: Høgis på søndag 06. juli 2014, klokken 22:15
Siden Tesla i Norge ikke har frunk bagen, kjøpte jeg en sammenbrettbar eske på Biltema.

Hvilken har du kjøpt? Dimensjoner? Så ut som den funker bra!
.

Høgis

Tror den dim. er utgått hos Biltema, men den passet bra. Nå benytter jeg original frunk bagen som jeg kjøpte for et par uker siden.
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

Arne Solvang

De som er interessert i å kjøpe Trunken bag tilpasset Tesla Model S eller model X kan prøve her ; http://oscarandhamish.refr.cc/arnesolvang  Veldig bra kvalitet. Anbefales. Koster ca 150 GBP. Litt rabatt innrømmes. Ca 10 % v/ rask bestilling, ut NOV mnd. Så lenge det er på lager.

Muffinman

Referral-linker for bil utenom kjøp/salgsdelen av forumet medfører utestengelse, så regner med det samme gjelder andre referrals også. Anbefaler deg å slette før mod ser det :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA